Štampa
Kategorija: Srbija
Pogodaka: 395

RTV Šumadija koju je osnovala opština Aranđelovac kao Javno preduzeće za informisanje, 2015. godine u avgustu prodata je izvesnom Saši Jankoviću izAranđelovca za 34 000 evra, na nameštenom tenderu.

Imovina RTV Šumadija je bila veća i do više desetina puta, a lice koje je kupilo u realnosti bio je Milosav Milojević, narodni poslanikSNS-a i predsednik opštinskog odbora u Aranđelovcu. Saša Janković koji je kupio televiziju u javnosti, odmah se povlači u
ilegalu, niti ga je ko ikada video da je ušao u RTV Šumadiju, a pravi vlasnik RTV Šumadija postaje Vladimir Avramović koji je ni manje ni više nego zet Milosava Milojevića. To je potvrdio i sajt APR na kojem stoji da je Vladimir Avramović zakonski
zastupnik, a da je kupac Saša Janković postao „suvlasnik“. I pored toga što je RTV Šumadija privatizovana, opštinska vlast na čelu sa SNS nastavlja da izdvaja identična sredstva kao i kada je bila javno preduzeće opštine Aranđelovac, tako da uključujući i 2015. godinu iz opštinskog budžeta RTV Šumadija je uzela 16 000 000 (šesnaest miliona dinara). Na taj način Milosav Milojević je sopstvenoj firmi, odnosno svom zetu uplaćivao novac, a opština Aranđelovac je oštećena za oko 150 000 evra. Na lokalnim izborima u Aranđelovcu koji su bili u martu 2018. godine, na RTV Šumadiji nije gostovao niko osim SNS-a i par puta SPS-a, a ono što je najgore od svega, RTV Šumadija je bez ikakve dozvole počela da emituje program u etru na mesec dana, kako bi svojim programom pokrili i okolna sela, a po završetku izbora signal je ponovo nestao iz etra. Građani Aranđelovca svojim novcem finansiraju privatnu naprednjačku televiziju, i za sada zbog toga još niko nije odgovarao.

Gerila